2018. szeptember 6., csütörtök

Füzetek

 Azt hiszem, hogy az életem kreatív részében, nagyon nehéz nyaram volt. 
Csalódással indult a nyár, amit nagyon nehéz feldolgozni.  A kör bezárult, volt hogy abbahagyom az egészet. Napokig nem barkácsoltam, mert nem volt benne örömöm. 
Volt néhány felkérésem, azokat elkészítettem és hagytam pihenni a gépeimet. 
Lassan, nagyon lassan, talán mára sikerült felvennem a régi élet fonalát és igyekszem tartalommal megtölteni az oldalaimat. 
Átnéztem a képeimet, ezeket talán még nem mutattam. 
Van itt névnapi és születésnapi ajándék, köszönetajándék, és ahogy már tőlem megszokhattátok, van itt tombola-felajánlás is. 



















5 megjegyzés:

Rita írta...

Szorítok, hogy ismét megjöjjön a kedved a barkácsolásoz!

Timi írta...

Oh, sajnálom!!De ne add fel! Olyan szép dolgokat készítesz és olyan precizitással, hogy kár lenne abba hagynod!

Palkó írta...

Örülök, hogy újra látlak! Nagyon tetszenek ezek a kollekciók!
Gyakran éri az embert csalódás, amit sokszor nagyon nehéz kiheverni... örülök, hogy nem adtad fel!
Szerintem sokaknak szerzel örömet gyönyörű dolgaiddal, azokra nézz, akiknek a szemében megcsillan az öröm... nem vagyunk egyformák... :)

csipike írta...

Feladni???? Egy kicsit pihend ki magad, mások sincsenek mindig toppon. Aztán spuri vissza, mert jön a karácsony! :-)

Leki-Rita írta...

Nagyon szépek és élőben is ♥ anyukám az egyik füzetedet el is kérte, nagyon tetszett neki ♥!
Pihenyj egy kicsit és szorítok a következőkhöz!