2020. április 13., hétfő

Ha azt mondod tavasz, én azt mondom SÁRGA

Csupa-csupa sárga fénykép. 
Először Palkó népi mintás nyuszijai. Az eredeti terv szerint haladok és banner lesz belőle. Még hiányzik egy minta, valami ötlet a körítésre és kész leszek. 








 Először bemutatkoznak a sárga tulipánok. A kert szélére ültettem, mára már százszámra nyílnak. 




 Tavaly ültettem ezeket a nárcisz hagymákat. Kivételesen hagymákat vettem. Úgy tűnik, hogy késői fajta, mert a többi már régen elnyílt. Minden évben veszek néhány cserép hajtatott nárciszt. Majd kiültetem a virágoskertbe. Azokból nagyon korai, törpeszárú apró virágok lesznek. Nagyon hálásak, mert sok virágot hoznak. 


 A klaszik tavaszi virág, téltemető. Idén kicsit későn indult meg, sokáig árnyékos a helye. Idén hoztam néhány új tövet, mert az enyém inkább elfogy, nem pedig elszaporodik. 


 Vérehullató fecskefarkfű. Úgy gondolom, hogy minden virágos kertben elférne, mert szépsége mellett hasznos gyógynövény is.


 Az ültetvény. Szó szeint. Minden nap jön egy-egy újabb palánta gyermekláncfű. Amióta kiderült, hogy a szárazföldi teknősök legfontosabb tápláléka nálunk megkapta a fokozottan védett státuszt. Van idei, van tavalyi és előtti parcella. Az újak bekerítve a régiek már szabadon, hogy a kutya ki ne ássa. 






 A  "Nálatok, laknak- e állatok? kérdésre a válasz: Minden is! Ő itt Királyfi Jenő ( 13,10 -től.) egyszer csak jött. Egy tél eleji tó kipakolásnál ült a bejegesedett tó tetején. Mivel inkább mű tavunk van, a helyhiány miatt, nem nagyon volt hová eltelelnie magát. Egy hirtelen ötlettel benn találta magát a lakásban. Már két éve benn telel és jól érzi magát. A tó közepén van egy nagyobb cserép nád, most abban lakik




Ők pedig  a tó lakói. Többségüket befogadtuk, mert a panel-tavakat hamar kinötték, a gyerekek is felnőttek, már nem volt aki gondozza a teknősöket. 




3 megjegyzés:

csipike írta...

Hogy milyen jóképű teknősök laknak nálatok! :-)
Aranyos ez a nyuszi minta! :-)

Leki-Rita írta...

Nagyon szépségesek ezek a sárgák és persze a teknősök is. Jó volt hallgatni a hófehérkét :) Anno is előadtuk, én voltam Sopánka :)

Amanda írta...

Ez jó, mert mi is előadtuk. Valahol még meg van a gépelt szöveg is. Én nem szerepeltem benne, rendező aszisztens, mindenes, kellékes voltam.