2021. január 1., péntek

Ajándék a barátaimnak


Karácsony előtti néhány napban rohamléptekben dobozoltam, mint Tóték. És csomagoltam. A postára csak pár napot adtam. Látom, tudom mi megy nálunk karácsonykor és tudom, hogy ami karácsonyi csomagoló papírban van, az nem maradhat. Szóval tutira mentem. 
Készítettem könyvjelzőt, Ady-s szívecskét. Képeslap helyett filcből varrtam karácsonyi üdvözletet. 
Minden csomagba belecsempésztem néhány nyári napsugarat is. Fényképalbum a nyaralás képeinek, vitorlás-gyertya és egy homok-gömb. 
Lányok, Tőlem Nektek sok szeretettel!

















3 megjegyzés:

Palkó írta...

Nagyon szép ajándékokat készítettél!
P.S. Szóval ez a titok: ha időben szeretném a kézbesítést, akkor a külső réteg karácsonyi csomagolópapír legyen 😊

Palkó írta...

Áldott, békés, jó egészségben megélt, kreatív és sikeres boldog új évet kívánok szeretettel! 💕

Timi írta...

Nagyon szépen köszönöm a csodás ajándékokat!!! 💕