2021. február 24., szerda

Kalocsai mintás könyvjelző

: kész!

Egyszer készítettem egy olyan ajándék csomagot, amiben a kalocsai mintás füzet mellett Stühmer kalocsai mintás csoki volt. Tettem egy olyan megjegyzést, hogy: Szeretném azt hinni, hogy a Stühmer csak miattam....
Hát igen.
 Három helyről vásárolok mintás filc lapokat. Azokból készítem az illatszíveket és a könyvjelzőket. A napokban rákérdeztem az egyik készítőnél: Terveztek-e kalocsai mintás könyvjelzőt? mert nekem igencsak jól jönne. 
Néhány napra rá fenn volt a web-áruházban. Tényleg szeretném azt hinni, hogy miattam.












 

2 megjegyzés:

Timi írta...

Nagyon jóóók lettek!!!
Ki tudja? Lehet valóban miattad is történnek ezek a dolgok :))) Ha már ilyen szép dolgokat készítesz!

Palkó írta...

Megcsodáltam a könyvjelzőidet a FB-on is, itt is! Nagyon ügyes vagy!
És természetesen csakis miattad...! :)