2009. augusztus 8., szombat

Azért valamit mégis kihagytam

Csattanás, bementem, nem láttam, megnyugodtam. Arra jártam, beleléptem, vizes lettem. Kilyukadt? Kifolyt, elfolyt, lefolyt, elázott, úszott, lebegett. Megnéztem, imába foglaltam Kalgonovics Antalt. Feltöröltem. Kinyitottam, megláttam, leszakadt, letépte.

Kivonszoltuk, elővettük, leporoltuk, behoztuk. Működött.



Elmentünk, megnéztük, elszörnyedtünk, kiválasztottuk. Eladták, hoppon maradtuk. Gondolkodtuk, vártunk, keresgettünk, nem találtunk. Rátaláltunk, érte mentünk, haza hoztuk. Beállítottuk, rákötöttük. Működik.


(sok-sok zárójelben jegyzem meg, hogy a tőlünk 10 km-re lévő Tökfalván vettünk új mosógépet(barátságos áron, felültőltős magyar masinát.) Amit kinéztünk eladták egy hitelt felvevő vevőnek, és persze nincs belőle másik. Közben rájöttem, azzal hogy kp. akartam mosógépet venni nem mentettem meg senki állását. Rajtam nem keres a bolt, a hitelügyintéző, a bank, a csekket nyomtató cég, a postás, aki kihordja a csekket, a postás akinél befizetem a csekket, a papírgyár stb. ..

Viszont aki malac perselyt készít még mindig számíthat ránk)

Nincsenek megjegyzések: