2009. szeptember 8., kedd

....virágom, virágom


Remélem van akinek ismerős ez a virág. Elég régóta kötök ilyen virágokat és nekem még mindig nincs. Ez is olyan mint a keresztszemes munkáim, elajándékozom őket. Ez a sárga csini virág a lánykámé.
Az első farsangjára készült, a kis virág jelmez kiegészítője volt. Még még nem is voltam terhes, még gondolatban sem, amikor megvettem egy újságot. Jelmezek voltak benne. Már akkor tudtam, hogy ha lányom lesz, akkor varrni fogok virág formájú fejdíszt, mert az olyan kis aranyos. Ja és nem a szokásos királylány vagy hercegnő jelmez. (Amikor én voltam gyerek egy farsangon a Piroskákkal Dunát lehetett rekeszteni, ma ugyanaz a helyzet a hercegnőkkel.) Szóval a jelmez mellé, hogy ne legyen üres a keze kapott egy szál színben passzoló virágot. Azután a farsangon egy művelt anyuka lefifizte a munkámat. Ha a gyerekével együtt nézné a mesét akkor tudná, hogy Nefelejcs Fifi kék, Kankalin a sárga. És nekem nem volt célom mesehőst varázsolni a lányomból. Fényképet nem tudok mutatni, mert anyának nem áll modelt a kishölgy. Sajnos!
Hogy miért is írtam pont most erről a szál virágról, reklám után kiderül!!!

3 megjegyzés:

Melinda írta...

Nekem ismerős.:) Csecse nagyon!;)

Névtelen írta...

Szép a virág.Hogy kötni hogy lehet ilyet, azt el sem tudom képzelni! Horgolni igen, de kötni??
Nagyon ügyes vagy.

A "művelt" anyukák meg .... , amikor Marci alsós volt, mi sem arattunk sikert a nem szokványos jelmezeinkkel... de nekünk tetszettek....

Kaoka írta...

De gyönyörű! Valóságban biztos még szebb. :)