2009. november 9., hétfő

...egyebek

A kötögetés még várat magára, maradnak az egyebek. Valahogy mindig úgy alakul, hogy a varrógép mellett találom magam. Túrok az anyagjaim között, válogatom a gombokat, keresgetem a hozzávalókat és vadul lapozgatom a könyveimet. Lehet, hogy ez a gyümis kupac karácsonyi ajándékos próbavarrás, még nem tudom. Az biztos, hogy csak minimális karácsonyi témát fogok elajándékozni. (De azért igyekszem sk. ajándékokat is tenni a fa alá.) Azokkal inkább dekorálok, vannak ilyencélú terveim.
Ezt a két szívet csak azért mutatom, mert ezeket az anyagokat egyszerűen imádom. Sajna nem méterárú, véges a vége. Nemrég voltam az anyagos boltban, Rudinál. Megint árnyékra vetődtem. Szerettem volna valami könnyű őszi mintás kartont, vagy pamutvásznat. Nincs! Valami őszi színekből aprómintás? Nincs, de már vannak őszi vastag anyagjaink. Ok, akkor nézzünk valami mintás polárt, serpát. Nincs, csak bársony és hímzett bársony. Hát konfekcióban nem vagyok otthon. Maradt a jó öreg turi, ahol ezeket a gyöngyszemeket találtam.



2 megjegyzés:

Névtelen írta...

De szépek lettek! Körtét még nem varrtam,annyira helyesek ezek a kockás kis anyagocskák is.

Amanda írta...

Köszi Manka!
Azok az anyagok is turisak, mert... először tavaly karácsony előtt kerestem aprómintás anyagot. Alig kaptam valami használhatót. Tavasszal már nem volt ilyen szerencsém, és akkor kezdtem el a turis cuccokat minta és anyag szerint vásárolni. Nagyban megy turis cuccok szétbontása, a használható részek megmentése.