2010. március 17., szerda

Tildák, nyulak...

...ha találkoznak kellemesen elbeszélgetnek egymással. Igaz, nem sok idejük volt,...
...mert ő ma reggel már indult is, várja az új otthona.

Az egész úgy kezdődött, hogy a neten böngészve itt-ott, és már egyre gyakrabban írták, hogy a Tilda-nyuszi így, és ilyen meg olyan édes, és hogy nekem is. Csak utána jártam a dolognak, eszik vagy iszák egyáltalán. Mondanom se kell, hogy engem is levett a lábamról és beleszerelmesedtem ebbe az egész idillbe, ami a Tilda könyvekből árad. Az első figurák egyike, amit elkészítettem, a nyuszi volt, melynek most varrtam egy társat. De menet közben, vagy inkább varrás közben úgy alakult, hogy őt elajándékozom, elcsereberélem. Reggel indult új otthonába, ahol már szeretettel várják.


8 megjegyzés:

nöné írta...

Jaj, de nagyon helyesek! Bocsi, de tudod, ki jutott róluk az eszembe? A Csillagok háborújából Jar-jar binks:o))

Lilang írta...

Nagyon cukik ezek a nyulak!
Van kedved még egyet összedobni a lánykámnak? Cserébe adnék festett fonalakat ha az megfelel.

Névtelen írta...

:o) :o)
annyira birom a nagy tapsifülüket a sapka alatt meg az óriás tappancsaikat :o)

Amanda írta...

Lilang: küldtem emilt!
Nöné: szembetűnő a hasonlóság

aniko66 írta...

Tündériek! Varrják csak még - lesz gazdájuk! :)))

Névtelen írta...

Kukkants át hozzám, van egy kis meglepi neked !

Györgyi írta...

Szia Amanda!
A Varrószakkörös blogról találtam ide, nagyon tetszenek a munkáid! Gratulálok!

Amanda írta...

Györgyi!
Örülök neked, és köszönöm a kedves szavakat!