2012. augusztus 13., hétfő

Vászonra

madaras: kész!
Vászonra varrok. Ez egyre többször fordul velem elő. Rendre próbálkozom, egyre több sikerrel. Igazából még nem igazán szeretek vászonra varrni, mert nem tudok. És azért nem tudok, mert nem gyakorlom elégszer. És azért nem gyakorlom elégszer, mert nem vagyok elég türelmes. És azért nem vagyok elég türelmes, mert nem tudok vászonra varrni. Jó kis gondolat menet, nemde? 
Ezzel igazán elégedett vagyok. Tetszik. Menet közben is nagyon tetszett. 
Ezerrel töröm a fejem, hogy mi legyen a vége. Keresgettem az anyagjaim között, egyenlőre ez a két barnás a befutó. De még mindig nem tudom, hogy mi is legyen belőle. 
Szerintetek? 












9 megjegyzés:

Palkó írta...

Nagyon szép! Milyen lenne, ha tudnál vászonra varrni?! :)
Nekem a két anyag együtt tetszik legjobban a madár alatt. Kispárna...?

Timi írta...

Le a kalappal előtted!!! Nagyon szép lett a hímzésed!
Én nem szoktam vászonra varrni, mert nehéznek találom...no nem a vásznat, hanem a hímzést rá :o)
Ezért is vagyok nagy csodálója azoknak, akik ilyenre hímeznek!

Leki-Rita írta...

A hímzés nagyon szép lett, az anyagok is szuperek! Biztos siker a végeredmény!

erdoseva55 írta...

Nekem is nagyon tetszik! Szépen kihímezted.
Nekem az utólsó kép a befutó az anyaggal:)Esetleg füzetborító?

krealady írta...

Nagyon helyes a kis madárkád, és mindkét anyag nagyon passzol. Gondolom, ez egy kisebb minta, én is vagy füzetborítóra, vagy dobozra tenném. A vászonnal én is úgy vagyok, hogy amúgy a vásznakhoz nem értek, de ha a kezem közé kerülnek, vagy utálom őket, vagy nagyon szeretem. Ami nem egyenletes, arra végképp ki tudok akadni, mert olyan sűrűek, hogy ezt csak már a varrás menete alatt veszem észre, és deformálódik a minta. Szóval, ahogy a kongréval, úgy az egyenetlen vászonnal se tudok mit kezdeni, és dühít, hogy ilyent minek csinálnak egyáltalán! De ez a tiéd szép vászon, szép minta, gratulálok!!! :)

Jutka írta...

"Jó kis gondolat menet."
Szépséges a hímzésed!
Bár melyik anyaggal eltudnám képzelni, hiszen egyik szebb mint a másik, te pedig nagyon szépen kivitelezed a végén.

Rozy írta...

Egyet értek Palkóval, együtt a két anyag tökéletes. És a hímzéssel sincs semmi baj, nagyon szép.

Gabella írta...

Minden nagyon szép!

Annyi jó anyagod van! Megirigyeltem, és csütörtökön megyek az anyagvásárra, remélem, megtalálom! :)

Gabella írta...

Más! Nem dolgozol?