2013. március 30., szombat

Húsvéti aprók

Azt hittem, hogy idén nem készítek nyuszis szíveket. Hát nagyon rosszul hittem. Még mindig akad olyan barát, barátnő, kis és nagy gyerek, akinek még  nem készítettem. És olyan édesen tudnak rácsodálkozni a világra, hogy kénytelen voltam nekiülni. 
A képek valamikor a két hóvihar között készültek, nyakig érő napsütésben. Alig találtam használható fotót, mind túl napos lett. 







Ennek a virágos anyagnak van egy kék testvérkéje is. Annyira tetszik ezzel a nyusszal, hogy magamnak is elkészítem mind két színben. 

5 megjegyzés:

Edige írta...

Nagyon édesek lettek, nem csoda, hogy magadnak is készítettél!

Jutka írta...

Nem tudom a sok napfénytől vagy csak mert szépek, de én is a bolondja lettem:)) egyszóval nagyin tetszenek!

Timi írta...

A logó fülű nyuszkó nagyon aranyos lett!!! A Tilda pedig örök kedvencnálunk is :o)!

Palkó írta...

De édesek! Nem csodálom, hogy van keletje... :)))

MrsYarnart írta...

jaj, de szépek! kellemes húsvéti ünnepeket kívánok nektek :)