2013. november 9., szombat

Ki ad érte valamit?

Játékra, helyesebben cserére hívlak titeket. Valakit. Téged!
Szépen lassan készülgetnek a baglyok. És tudom, hogy most nagy kedvenc a bagoly. Ezért arra gondoltam, hogy új gazdát keresek neki. Ha szeretnéd, akár a tiéd is lehet. 
Akkor cseréljük el! Kézzel és szeretettel készült csereajándékot szeretnék. 
Nem sorsolok, az első olvasómmal, aki kommentben jelzi, hogy szívesen elcserélné, nyélbe ütöm az üzletet. 


Kíváncsian várom, hogy lesz-e jelentkező!

5 megjegyzés:

Anita írta...

Én szívesen cserélnék veled! :)

Palkó írta...

Azt hiszem, erről lecsúsztam... :(

Nálunk ma alig-alig sütött a nap... ha jól értettem, Nálatok igen, és csillognak az ablakaid!? :)

Amanda írta...

Ilyen gyorsan, ennek igazán örülök!
Ildikó, mivel igény mutatkozott az ilyen jellegű játékra, hamarosan jön a következő.

Anita írta...

Szerettem volna e-mailt írni,de nem találom a mail címed.

Amanda írta...

Pedig ott van: okm74@freemail.hu
Előfordulhat, hogy valami központi hiba van, mert én is kerestem a tiéd és meg sem nyílik az adatlapod.