2014. április 13., vasárnap

Tavaszi párnácska Editnek:

kész!


A történet ott kezdődött, hogy Editnél nyertem egy csodás tűpárnát. Mindig is tetszettek a munkái, és tényleg nagyon boldog vagyok, hogy most már tőle is van valami a gyűjteményemben. 
Szerettem volna valami hasonlóan széppel meglepni. Annyit sikerült egyeztetnem vele, hogy valami tavaszi szín legyen. Hosszasan keresgéltem a mintáim között, de ennél tavaszibbat nem találtam. ( a zöld és fehér kivételével átmenetes DMC-vel készült)
Ha még nem ismernétek, a mintát itt megtaláljátok. Köszönöm szépen!






4 megjegyzés:

Edige írta...

Itt is köszönöm még egyszer a csere-berét! Már a polcomon díszeleg ez az édes, tavaszi párnácska... :-)

Timi írta...

Csodáa lett!!!

Palkó írta...

Nagyon jól sikerült! Igazi tavaszi szépség! :)

Névtelen írta...

Annyira bájos ez a minta! Szép lett a párnácskád.