2018. november 18., vasárnap

Ajándékok jönnek-mennek

Először is ha a statisztikát nézem, akkor az idén már többször írtam ide, mint tavaly.
 Ez elég szép eredmény, de én úgy indultam neki az évnek, hogy visszaülök a lóra és rendszeresen írok annak a még megmarad néhány követőmnek.
Kedveskéim, mint látjátok ez nem így van.
 Pedig néhány éve milyen fontos volt, hogy napra kész legyek, hogy minden fénykép és bejegyzés a helyén legyen. Minden esemény, találkozás, egy projek vége micsoda jelentőséggel bírt, és arról itt rögtön be kellett számolni. A mondat eleje most is igaz, de már nem számolok be mindenről. Titkolózom.
 Nem, csak egész egyszerűen lusta vagyok. Lusta vagyok időben elkészíteni a fényképeket és megírni a posztot. Lusta vagyok a barátaim tudtára adni, hogy micsoda öröm ért, mert találkoztam egy régi baráttal, mert készen lett egy hosszú idő óta mellőzött között, mert ismét részese lehettem egy fantasztikus varrós rendezvénynek. Ahogy telnek a fénykép és poszt nélküli napok, annál nehezebb írni a dologról, mondván már nem aktuális. 
Egy rendezvény kapcsán válogattam a képeimet és találtam néhány ily módon elfeledett fotót. Timi ajándékait még nem mutattam. Először azok jönnek, amiket ő készített nekem, még a tavasszal. 










Egy nagyon szép kép, egy neszi csupa fincsi aprósággal a belsejében, egy vessző szívecske és egy csodás Timis párna lapult a csomagban. Biztosan volt még más finomság is, de azt tuti, hogy  még aznap felfaltam. 
Timi köszönöm szépen ezt a hatalmas kedvességet. 


Ezzel pedig én leptem meg a barátném, még a nyár végén. 

3 megjegyzés:

Timi írta...

Oh, én is így vagyok ám a blogommal! Valahogy elmaradok mindennel...
Nagyon szépen köszönöm még egyszer a csodás ajándékokat!!! ♥♥♥

Palkó írta...

Mintha magamat hallanám... bár én nem lustaságot mondanék, csupán rengeteg egyéb elfoglaltságot...
Szépeket "csereberéltetek" :)

csipike írta...

Örülök, hogy végre olvashatlak! A "nem aktuális", attól még nekünk friss hír, várjuk a következő posztot!!!!!! :-)