2019. január 4., péntek

Csillagos minta

csak így simán: csillagos minta. 
Először minta volt, majd lett hozzá fonal is, vászon is akadt, majd időt is találtam, hogy végre be tudjam fejezni. Már nem tudom, hogy miért ilyen azsúr szélű vászonra varrtam. Már nem emlékszem, hogy mi volt az eredeti terv. 
A méret és a forma miatt ma már dobozra tenném, de akkor felesleges a szélén az azsúrozás.

Palkó minta Barbaral Xmas fonalával.

 Lányok,  köszönöm a közreműködést!






  Csak válogatok, babrálok, rakosgatok. Melyik anyaggal lesz a legjobb. Ha megtalálom a legjobb anyagot hozzá, akkor egyből meglesz a megfelelő fazon is. 

Piros pöttyös,  vagy csillagos? Vagy talán bordó csillagos? Vagy mégis a piros csillagos, de inkább apró csillagokkal? Legyen zöld!  A klasszikus zöld kockás, az imádott tarkán szőtt zöld anyagból? Igazi fenyő zöld, apró pöttyökkel? Vagy tűpettyes? 
















4 megjegyzés:

JuciKa írta...

Kockás anyag és zsákocska legyen belőle. Boldog új évet kívánok!

MrsYarnart írta...

esetleg fűzhetnél szalagot az azsúrozott részbe.

Palkó írta...

Szerintem simán lehet doboztető... én sima piros anyagot tennék alá, az azsúrozott résznél túllógva, a másik oldalnál leszegve... de a szalagot fűzni a lyukakba ötlet is eszembe jutott nekem is :)
Szép lesz, bárhogy is alakul!
ééééés...: békés, boldog, örömökkel teli új évet kívánok!

Monika írta...

Hiányzik a xszemes hímzés, de nem szándékom sokat markolni.:)