2019. augusztus 31., szombat

Az aktuális kedvenc


Ismertek, tudjátok, hogy nagyon szeretem a színeket. Nagyon szeretem válogatni az anyagokat. Illegni-billegni, hogy melyik két anyag, melyik szalag lesz a legjobb választás. 
És imádom a hobbimat, imádom a hímzést, a varrást, imádom az egészet ez első ötlettől az utolsó simogatásig. 
Hosszas előkészítés után is mindig van, ami nem a legjobb választás. Persze, van akinek meg az tetszik a legjobban és ez így van jól. Szerencsére nem vagyunk egyformák, mert mivé lenne a világ, ha reggel szembe jönnék magammal és sokkal jobban néznék ki, mint én. 
Hetekkel ezelőtt kaptam egy kis segítséget az én Tamarámtól. Együtt válogattunk, rajzoltunk, szabtunk és varrtunk. Ezeket a zöldeket Ő válogatta össze. 
Majd ahogy időm engedte virágokat ültettem. Sárgától a zöldig, szép színes virágokat. 
Mert tudtam, hogy ez a füzet megérdemel egy illatszívet. Szerintem nagyon jól állnak egymásnak. Annyira jól állnak egymásnak, hogy most ez a SZERELEM, az aktuális kedvenc. 










Ez a mesés zöld ezt a tavasszal készült lila-csodát lökte le a trónról. 




2 megjegyzés:

Timi írta...

Mind a kettő nagyon szép, de a zöld az igazi trónörökös! :o)

Palkó írta...

Szerintem mindig a legfrissebb az aktuális kedvenc! :)
Egyébként most valahogy nekem is a zöld jött be jobban, pedig szeretem a lilát... :)