2019. december 3., kedd

Karácsonyi kórus

A napokban egy blogbejegyzés kapcsán elgondolkodtam, hogy melyik decemberi ünnep tetszik jobban. Decemberi ünnep, ide értve a mi Mikulás vagy Télapó ünnepünket is. Ahogy egyre jobban kinyílt a nagyvilág, arra  jöttem rá, hogy az angolszász karácsony és az ami azt körülveszi nekem jobban tetszik. Nagyon szeretem a karácsonyi filmeket, még van amit a giccses fajtából is imádok és többször meg is nézem. Nagyon jó lehet egy olyan igazi adventi vásár, sült gesztenyével, utcai árusokkal, kórusokkal, akik csak úgy összeállnak és énekelnek a tér sarkán. Tetszik a karácsony este szánon repülő és a kéményen közlekedő Mikulás. Tetszik a karácsonyi harisnyákkal teleaggatott kandalló. Ide kívánkozik, hogy rendre varrok karácsonyi harisnyát, amit minden alkalommal lecsizmáznak. Tetszik a keresztszemes minta és színvilág és évről évre tervben van, ami sajnos évről évre terv is marad, valami igazán szép és nagyobb keresztszemes karácsonyi minta. Azért néhány apró mintácska elkészül. 
De mindezek ellenére örömmel  megünneplem és megélem a mi Mikulásunkat és szenteste ünnepi díszbe öltözve, tiszta szívvel várom a karácsony estét. 













1 megjegyzés:

Timi írta...

Nagyon aranyosak ezek a szívek!!!
Én is agyon szeretem a karácsonyi filmeket :o) A kedvencem: Aludj csak, én álmodom!
De a karácsonyi kórust is szeretem és ha lenne itt is ilyen, szívesen beállnék :o)
A Mikulásig pedig már csak kettőt kel aludni!!!