2020. január 12., vasárnap

Az angyalok köztünk járnak


Kicsit fura - de aki ismer az ilyennek ismer, aki szeret az ilyennek szeret-  az, hogy január már nem is az elején karácsonyi illatszívekkel jövök. Remélem, hogy nem unjátok még, amit én nem mindig mondhattam el, mert ha nagyon őszinte vagyok veletek, és miért ne lennék, összesen 96 db-ot készítettem az idén. Bocs, az  már tavaly volt. 
Nem akaratam korán kezdeni a szezont, mert én vagyok az az átlagostól eltérő magyar, aki gyűlöli ha már halottak napja után egy nappal eltűnnek a mécsesek, mert kell a hely a szaloncukornak. Ezért nem akartam a követőim arcába tolni már októberben a karácsonyi illatszíveket. De a háttérben azért mintánként ötössével készülgettek.  Tavaly a bájos, cukker maci volt a kedvenc, ezért azzal kezdtem a sort. De hol van már a tavalyi, bocsi tavaly előtti hó. Mert ahogy szépen sorban tettem fel a képeket, valaki az Ady idézettel megkezdte a sort és mindenkinek az kellett volna. Egy ideig álltam a sarat, de aztán Adyból kifogytam. 
Ekkor dobtam be az anyalkás soromat. 


















2 megjegyzés:

Timi írta...

Én csak azt nem tudom, honnan szerzed be ezeket a szuper anyagokat? Mert fantasztikus dolgokat alkotsz belőlük mindig!

csipike írta...

Ügyes vagy, nagyon szépek! :-)