2009. június 7., vasárnap

A négy évszak

Szóval a négy évszak, de most nem Vivalditól, hanem tőlem. A kezdés óta elég sok négy évszak eltelt... Valami mindig közbejött. (szerintem sokunknál így van, hogy valami aktualitás, vagy mindent elsörprő nagy szerelem miatt hanyagolunk) Én is elég sokat hanyagoltam. A felújítás miatt napokig dobozoltam, mint Tóthék, akkor akadtam rá. Meg még rengeteg kincsre, elfeledtem, hogy mennyi mindent halmoztam fel. A kincseim jónéhány dobozt megtöltöttek. Ebből a négyesből csak az őszből hiányzott, kb. a fele, a többi teljesen kész volt. De mostmár befejeztem és holnap viszem őket keretezni... Márcsak azt kell kiagyalnom, hogy milyen paszi és milyen keret legyen. Úgy képzelem, hogy egyforma lesz, tehát meg kell találnom a tökéletes párt, ami mind a négy képhez illik.


Először egyben mind a négy, majd külön-külön.




TÉL


ŐSZ


NYÁR



TAVASZ

1 megjegyzés:

Melinda írta...

És még nekem mondod, hogy jól ellátom a keretezőt munkával...;DDD
Szépek lettek, kíváncsian várom a keretezett változatot!