2010. szeptember 30., csütörtök

Gyapjú-gobelin

Ez volt a második gobelinem, az első gyapjú-gobelinem. Talán tizenévvel ezelőtt cseréltem egy gobelin-alapra ezt a gyapjúfonalas készletet.

Azonnal el is kezdtem, egy ideig vitt a lendület, mert maga a minta nagyon tetszett. De a formájával, azzal, hogy ovális nem tudtam mit kezdeni.


Most tizenévvel később befejeztem, ezzel pályázom a Fejezzük be együtt-szeptember játékban. De a formájával még mindig nem tudok mit kezteni. Talán kell még tizenév pihenő a szekrény mélyén, és majd lesz belőle valami







9 megjegyzés:

Ilona írta...

Nagyon szép lett. A képkeretezők tudnak ovális paszpartut is csinálni, vagy ovális párna is lehet belőle. Mindenesetre ne tedd a szekrénybe, nagyon szép.

nöné írta...

Ahogy Icus mondja, nehogy eltett újabb tizenévre, nagy kár lenne érte! Nagyon szép! Tessék belőle csudiszép párnát varrni:o)

Namata írta...

Szerintem is nagyon szép !Ebédlőbe illő , jó kis étvágygerjesztő kép .:)De párna is szép lenne belőle .
Ez a játék fantasztikus ötlet .Úgy látom mindenkinek vannak félrepakolt dolgai .:)

Berry írta...

Miért nem egészíted ki téglalapra? Két szín a háttér, szerintem senki nem nézne rád csúnyán! :) Nagy kár lenne a következő tíz évet a szekrényben tölteni!

Irenka írta...

Hogy te miket tudsz!? Nagyon tetszik, kíváncsi vagyok mi lesz a sorsa.

Amanda írta...

Berry, a téglalapos poént egy másik gyapjú-gobelinnél már ellőttem. Azon egy macska van, oválisból csináltam téglalap hátteret. Igaz, még az sincs teljesen kész, azért mert kicsit a lyukak, vastag bele a gyapjú, egyszerre csak keveset tudok varrni rajta. És persze rég elpakoltam a dobozom mélyére.
Valószínű, hogy bekereteztetem. Tizenév alatt keretezőt váltottam, Ági tud ovális paszit vágni. Az ebédlőnkben pedig van hely bőven, igaz az üres falszakaszon egymaga elvész, majd a következő tizenévben készítek még néhány odaillő csendéletet.

Berry írta...

Amanda! Én még nem találkoztam gyapjú gobelinnel! Tudnál képet mutatni a hagyományos gobelin és a gyapjú gobelin fonalairól, úgy egyben? Ne legyek már annyira tudatlanságban a témát illetően! Egyébként a macskás képet is szívesen megnézném (én is szerintem)...

Berry írta...

Köszönöm az építő és kedves hozzászólásaidat a blogomban. Ezért szeretnék adni neked egy díjat, ha van kedved nálam átveheted!

Gabella írta...

Ügyes vagy! Nekem valahogy nem menne a hímzés!

Viszont el vagy veszve! Jól vagytok? Minden oké?