2015. december 25., péntek

Ajándékok

az utolsó utáni pillanatban: kész!
Blogbarátnőimmel évek óta készítünk egymásnak ajándékokat. Idén is nagy gonddal, alaposan felkészültem, minták válogattam, anyagokat rendezgettem. Aztán a sok bába közt elveszett a gyerek, és alig haladtam valamerre. Semmi sem felelt meg, sokat tanakodtam. Majdnem túl sokat is. 
De azért az utolsó munkanapok egyikén sikerült postára adnom. A kollegák nagyon jó munkát végeztek, karácsonyig odaértek a csomagok. 
Boldog Karácsonyt! 
(majd mutatom belűről is.)




4 megjegyzés:

JuciKa írta...

Minden jó, ha a végére elkészülnek a tervek :)
Boldog karácsonyi ünnepet!

Timi írta...

Én is nagyon meg vagyok elégedve a postával...:o)))

Leki-Rita írta...

:) 23. késő délután csöngetett be :) nagyon szépen köszönöm ♥

csipike írta...

Boldog karácsonyt kívánok Nektek!