2015. december 21., hétfő

Csokorba

szedtem. Kicsit sokáig tartott, de készen vannak. Már mind a múlté. 











 Évek óta rabja vagyok a szupermarketekben kapható hajtatott virágoknak. Azért sokszor elszörnyülködöm, már most is lehet venni jácintokat. Hova? Minek? Hiszen mindennek megvan a maga helye és ideje. Most a karácsonyi kaktuszok és amarilliszek szezonja kell, hogy legyen. Az első eresztésből vettem kettőt. A fehérnek hét virágja lett, a pirosnak öt és egy új kezdemény, ami szépen emelkedik. A második eresztésből már többet vettem és elajándékoztam. Amelyik a melegebb ablakban van, már szépen feslik az előszobai még csak emelkedik. Karácsonyi kaktuszból olyan sikerült választanom, hogy egy cserépben több szín van. Akár én is ültethettem volna, a maradékot bele egy cserépbe, valakinek csak jó lesz. 




3 megjegyzés:

Timi írta...

Nagyon aranyosak lettek e szívek!!!
A virágjaid pedig gyönyörűek!!!!

Leki-Rita írta...

nagyon szépek lettek a sziveid, csodásak a virágaid!

Palkó írta...

Szépek a szívek nagyon, a virágaid pedig csodásak!
Én nem mertem megvenni... lehet, jövőre megpróbálom :)

Áldott, békés, boldog Karácsonyt kívánok Nektek, kedves Mónika!