2010. június 21., hétfő

Ajándékozás is volt,

mind a blog-életemben, mind a civil kapcsolataimban. Mert vannak blogos-cseréim és vannak civil-cseréim is. Erről egy kicsit lentebb.

Ajándékozás is volt a szombati kötős-bulin. A szépséges világoskék fonalkát Macustól kaptam. Gyakorló fiús anyukaként jó hasznát veszem, veszük majd. Köszönöm szépen.


A kötött egérkét Jutkától kaptam. Hát nem ennivalóan édes, mert a konzerven hízlalt macskám rá sem néz. Szerintem ezekbe a mai macskákba genetikailag nem bekodólt üzenet az egér látványa, inkább a szép kerek konzervdobozra indul be a nyálelválasztásuk. Azt hiszem megkeresem a gyártót az egér alakú konzervdoboz ötletével. (stipis-stopi)

Ez a párna és textil-doboz a civil-cserém keretében készült.



4 megjegyzés:

Gabella írta...

Tetszik a párna-doboz páros!

Nem hiszed el, de készülök én is varrni! Bár inkább gyerekruha kategóriában...

Amanda írta...

Ugye, fertőzhető terület...

Jutka írta...

Kívánatos a DOBOZ és a párna irigykedem is, mert én soha nem fogok tudni hasonlót sem készíteni.
A macsek meg szerintem bölcs, na ne má' egy kötött egérre beinduljon:)
Az ötlet meg nem is rossz az egéralakkal, mivel a kutyáknak van csont alakú kajájuk a macskáknak miért nincs egér alakú?

Névtelen írta...

A párna - doboz páros csuda klassz!!! Eszméletlen, mennyire ügyes vagy!!!
A világoskék fonal szine nagyon tetszik, kiváncsi vagyok mire használod majd.