2010. június 29., kedd

Évközi fogadalmam!

Töredelmesen bevallom - nem mondhatom el senkinek, elmondom hát mindenkinek -, az átlagosnál több hörcsög-gén mellett az átlagosnál jóval több ufo-gyártó génnel rendelkezem. Honnan tudom? Hát, láttam a tükörben! Mivel a felhalmozott cuccot többé-kevésbé jól működő rendszer szerint sikerült elraktároznom, most a megkezdett munkáim minél gyorsabb befejezését tűztem ki célul. Olyan fogadalom féle: mostantól, holnaptól nem kezdek bele új kézimunkába. Jöhet bármi, szerelem, hirtelen felindulás, névnap és ha utánam dobják az utcán, akkor sem. Egy ideig biztosan, mert mozdulni sem tudok az ide-oda ilyen vagy olyan jogcímen betelepült ufoktól. Úgy legyen!
Ezeket sem most kezdtem el, bár ezek nem olyan régiek. Azért már rendesen kihültek. Amikor a dobozkáimhoz válogattam az anyagokat akkor jött az ötlet, hogy milyen jól néznének ki a hasonló párnák is. Amikor a dobozkáimhoz szabtam az anyagot, a maradékból négyzeteket gyártottam. Gyorsan összevarrtam, kész lett két párna, az ufok száma kettővel csökkent. A szokásos megoldásommal záródik, háta egy kockás ing eleje, a töltete pedig daráltszivacs.

2 megjegyzés:

Jutka írta...

Takard le azt a tükröt! Azt csináld amihez kedved van, bár nem árt befejezni sem a félbe maradt dolgokat. Különösen akkor ha ilyen hasznosak és szépek.

Barbi írta...

Az első mondataiddal vitatkoznék! Nem ismert te még engem igazán! Szerintem a legnagyobb ufo-gyártó én vagyok! :D