2011. április 21., csütörtök

Nyuszi ül a szíven

Azt hiszem a "Ki készül el leghamarabb a 2012-es húsvétra?" háziversenyt toronymagasan megnyertem.

Nem, nem beszélek félre, nem is ittam, sőt nem is lövöm magam, és Gergely pápa sem hibás, teljes az idei naptáram, nem hiányoznak belőle a napok mondjuk úgy májustól jövő márciusig.

Már készítem a táblácskát: Bárányhimlő miatt zárva, találkozunk 2012-ben.


Tehát az elkészült locsoló-ajándékok, mondjuk az ajándékok nem tudnak locsolni, csak akik kapják, azok jönnek locsolkodni, de mint tudjuk csak jövőre, majd 2012-ben kerülnek kiosztásra. Akkor én innentől kezdve hátradőlök, a jövő húsvép kipipálva.




























7 megjegyzés:

Macus írta...

Ma nem vagyok topon agyilag. Jól értettem, hogy kitört nálatok a himlő?? Hát... az karácsony előtt se nagy öröm (tapasztalat...), de most tán még rosszabb.
Kit érint? Mindkét gyerkőcöt?

Legyetek túl rajta könnyen és gyorsan!

Amanda írta...

Első körben a lánykám himlős, de ha már így van nem haragudnék meg, ha most egyben letudnánk.

Rita írta...

Gyönyörű bokráta!!! :)
Gyógyulást a lánykának, adott esetben a legényknek is!

Jutka írta...

Rosszkor jött, bár a betegség soha nem jön jókor:((
Mielőbbi gyógyulást kívánok a betegeknek.

Timi írta...

Annyira helyesek ezek a nyuszis szívek és a plusz kis szív külön tetszik :o)!

gromine írta...

Mielőbbi gyógyulást a betegnek.

Nagyon szép lett locsolók ajándéka.

Irenka írta...

Mielőbbi és sebhelymentes gyógyulást! Az ajándékok jövőre is kedvesek, szépek lesznek. :)